رحم اجاره ای

اجاره رحم به منظور کمک به تجربه شیرین حس مادر شدن برای افرادی که امکان بارداری طبیعی ندارند

رحم اجاره ای

اجاره رحم به منظور کمک به تجربه شیرین حس مادر شدن برای افرادی که امکان بارداری طبیعی ندارند

رحم اجاره ای

رحم اجاره ای ترتیب و فرایندی است که غالباً با توافق حقوقی مورد حمایت قرار می گیرد ، به موجب آن زن (مادر جانشین) موافقت می کند که فرزند دیگری را برای شخص یا اشخاص دیگری به دنیا آورد ، که والدین (فرزند) فرزند پس از تولد خواهند شد.

  • ۰
  • ۰

رحم اجاره ای چگونه انجام می شود؟

رحم اجاره ای به کسانی که قادر به فرزندآوری نیستند ، کمک می کند تا والدین شوند. این فرایندی است که نیاز به تخصص پزشکی و حقوقی دارد و همچنین یک روند پشتیبانی قوی در طول سفر.

از طریق IVF ، جنین در یک آزمایشگاه در یک کلینیک باروری ایجاد می شود. بعضی اوقات والدین مورد نظر از مواد ژنتیکی خود استفاده می کنند. بعضی اوقات ، اهدا کننده تخم مرغ لازم است. در کلینیک باروری ، 1-2 جنین در یک حامل حاملگی قرار می گیرد ، که نوزاد را به مدت طولانی حمل می کند.

حامل های حاملگی هیچ ارتباط ژنتیکی با کودکانی که تحویل می دهند ندارند.

چرا به رحم جانشین نیاز دارید؟

Surrogacy به زوج ها و افراد مختلف از پیش زمینه ها ، سنین و جهت گیری های جنسی اجازه می دهد تا خانواده های خود را بسازند.

والدین در نظر گرفته شده از جانشین شامل موارد زیر هستند:

  • مادرانی که نمی توانند فرزندی داشته باشند در نظر گرفته شده اند
  • والدینی که قصد نقص ژنتیکی یا وضعیت سلامتی آنها را ندارند ، نمی خواهند به کودک منتقل شوند
  • همان رابطه جنسی والدینی است که می خواهند با کودک خود ارتباط ژنتیکی برقرار کنند

هر سفر Surrogacy بی نظیر است.

اول عشق می آید ، بعد ازدواج می آید ، بعد کودک در کالسکه بچه می آید. آهنگ قدیمی مطمئناً چیزهای زیادی را ترک می کند ، اینطور نیست؟

خوب ، جانشینی می تواند برای پر کردن برخی از آن جزئیات برای 12 تا 15 درصد از زوج هایی که دچار نازایی هستند - و همچنین برای سایرانی که می خواهند فرزند بیولوژیکی داشته باشند و در موقعیت های دیگر باشند کمک می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که مردم جانشین را انتخاب می کنند:

  • مسائل بهداشتی مانع از بارداری شدن زن یا حاملگی نمی شود.
  • مسائل مربوط به ناباروری مانع از باردار شدن یا ماندن زوج ها مانند سقط مکرر می شود.

انواع رحم اجاره ای

اصطلاح "جانشینی" معمولاً برای توصیف سناریوهای مختلف زوج استفاده می شود.

حامل بارداری برای یک فرد یا زوج با استفاده از تخم مرغ حامل بارداری بارداری انجام می دهد. تخم ممکن است از مادر مورد نظر یا یک اهدا کننده بدست آید. به همین ترتیب ، اسپرم ممکن است از طرف پدر در نظر گرفته یا یک اهدا کننده باشد. بارداری از طریق لقاح آزمایشگاهی (IVF) حاصل می شود.
یک جراح سنتی هردو تخم خود را اهدا می کند و برای یک فرد یا زوج حاملگی انجام می دهد. بارداری معمولاً از طریق تلقیح داخل رحمی (IUI) با اسپرم از پدر در نظر گرفته می شود. همچنین ممکن است از اسپرم اهدا کننده نیز استفاده شود.
به گفته آژانس Surrogacy جنوبی ، حامل های حاملگی در حال حاضر از جراحان سنتی رایج تر هستند. چرا این هست؟ از آنجا که یک جراح سنتی تخم خود را اهدا می کند ، از لحاظ فنی نیز مادر بیولوژیکی کودک است.

اگرچه این قطعاً می تواند درست عمل کند ، می تواند مسائل پیچیده حقوقی و عاطفی را ایجاد کند. در حقیقت ، چندین ایالت به همین دلایل قوانینی را در برابر جادوگری سنتی دارند.

چگونه یک جانشین پیدا کنیم

برخی افراد دوست یا عضو خانواده خود را پیدا می کنند که مایل به خدمت به عنوان جانشین هستند. دیگران برای یافتن یک مسابقه خوب به آژانس های Surrogacy - در ایالات متحده یا خارج از کشور - مراجعه می کنند. داوطلبان نمایندگان برای اولین بار از صفحه نمایش اطمینان می یابند که معیارهای مرتبط با این روند را رعایت می کنند. سپس آنها خواسته ها / نیازهای شما را متقابلاً منطبق می کنند تا بهترین وضعیت را برای خانواده خود پیدا کنند.

نمی دانم از کجا شروع کنیم؟ گروه غیرانتفاعی انجمن اخلاق در تخم مرغ و اهدای تخم مرغ (SEEDS) برای بررسی و حفظ مسائل اخلاقی پیرامون اهدای تخم مرغ و جانشینی ایجاد شد. این گروه دایرکتوری عضو را حفظ می کند که ممکن است به شما در یافتن آژانس هایی در منطقه شما کمک کند.

معیارهای تبدیل شدن به یک جانشین

صلاحیت بودن برای جراح حاملگی به لحاظ آژانس متفاوت است ، اما مواردی از قبیل:

  • سن. داوطلبان باید بین 21 تا 45 سال سن داشته باشند. باز هم ، محدوده خاص به مکان متفاوت است.
  • پیشینه تولید مثل. آنها همچنین باید حداقل یک بارداری را - بدون عوارض - به مدت طولانی انجام دهند ، اما کمتر از پنج زایمان واژینال و دو سزارین دارند.
  • سبک زندگی. همانطور که توسط یک مطالعه خانگی تأیید شده است ، Surrogates ها باید در یک خانه حمایتی زندگی کنند. سوء مصرف مواد مخدر و الکل از دیگر ملاحظات است.
  • آزمایشات علاوه بر این ، جراحان بالقوه باید دارای یک غربالگری سلامت روانی ، یک جسمی کامل باشند - از جمله غربالگری برای عفونت های مقاربتی (STI).

والدین در نظر گرفته شده نیز نیازهای خاصی برای دیدار دارند. این موارد شامل:

  • ارائه تاریخچه کامل سلامت
  • داشتن امتحانات بدنی برای اطمینان از موفقیت در چرخه های بازیابی لقاح آزمایشگاهی
  • غربالگری بیماری عفونی
  • آزمایش برخی بیماریهای ژنتیکی که ممکن است به کودک منتقل شود

مشاوره سلامت روان همچنین برای پوشش مواردی مانند انتظارات از جانشینی ، اعتیاد ، سوءاستفاده و سایر موارد روانشناختی توصیه می شود.

توافق نامه رحم اجاره ای

ترتیب توجیهی ، تعهدی است که توسط یک زن (مادر جانشین) داده شده است که فرزند خود را برای یک شخص یا زوج دیگر (والدین متعهد) تحمل می کند ، دومی پیشنهاد می کند که مراقبت های بعدی از کودک را انجام دهد (Blyth، 1995). برداشت ممکن است با تلقیح مادر جانشین توسط راه اندازی اسپرم پدر یا از طریق مقاربت جنسی به منظور درک مفهوم صورت گیرد. مادران جانشین "میزبان" تخم بارور شده ای را درون رحم کاشته می کنند و جنین فرزندان ژنتیکی والدین در حال تکمیل است. ممکن است کنترل حقوقی در مورد ترتیبات جانشینی ، به ویژه ترتیبات مالی وجود داشته باشد. در حال حاضر ، آژانس های تجاری مجاز به فعالیت در انگلستان نیستند. در مورد مباحث اخلاقی و اخلاقی هنوز بحث و گفتگو وجود دارد.

پرونده "Baby M" در دهه 1980 در آمریکا شامل یک زوج مأموریت شد که با یک مادر جادوگر قرارداد بستند. او پسری به دنیا آورد که حاضر به تسلیم نشد. سرانجام پس از نبردهای قانونی ، حضانت کودک به زوج راه اندازی شد. این سؤالاتی را ایجاد کرده است از جمله انگیزه های مادران جانشین ، روابط پیوند مادر و فرزند (او به مدت سه ماه از شیر مادر تغذیه می شود) و حقوق مادربزرگ ها. مباحث روانشناختی و اجتماعی توسط شوارتز (1991) مورد بحث قرار گرفته است. در یک مطالعه کیفی ، Blyth (1995) با 20 زوج راه اندازی که عضو یک گروه خودیاری بودند مصاحبه کرد (بی فرزند بودن بر اثر جبران ، COTS). اکثر آنها از جانشینی رسانه ها خبر داشتند و این ایده معمولاً توسط همسر آغاز می شد. اضطراب مداوم برای زوج های زایمان این بود که جانشین ممکن است نظر خود را تغییر دهد. انتظار می رود بیشتر والدین متعهد در بدو تولد حضور داشته باشند. همه آنها معتقد بودند که باید به کودک حقیقت کامل در مورد ریشه های ژنتیکی و بیولوژیکی آن گفته شود. بلیث تغییر نگرش در حرفه پزشکی را توصیف می کند و میزان باز بودن را که اکنون در فرزندخواندگی شناخته شده است ، با افزایش صراحت در Surrogacy مقایسه می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی