رحم اجاره ای

اجاره رحم به منظور کمک به تجربه شیرین حس مادر شدن برای افرادی که امکان بارداری طبیعی ندارند

رحم اجاره ای

اجاره رحم به منظور کمک به تجربه شیرین حس مادر شدن برای افرادی که امکان بارداری طبیعی ندارند

رحم اجاره ای

رحم اجاره ای ترتیب و فرایندی است که غالباً با توافق حقوقی مورد حمایت قرار می گیرد ، به موجب آن زن (مادر جانشین) موافقت می کند که فرزند دیگری را برای شخص یا اشخاص دیگری به دنیا آورد ، که والدین (فرزند) فرزند پس از تولد خواهند شد.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات هنگامی که در ازدواج ناباروری وجود دارد ، زوجین تصمیم می گیرند که به دنبال فرزندان ، از خدمات یک رحم اجاره ای و جایگزین استفاده کنند. جانشین زنی است که موافقت می کند با جنین تولید شده توسط لقاح آزمایشگاهی (IVF) کاشته شود و پس از اتمام حاملگی و تولد ، نوزاد تازه متولد شده را به زوج تحویل دهد. در سالهای اخیر ، جراحی حاملگی به یک صنعت چند میلیون دلاری تبدیل شده است ، مشتری های گسترده ای را اعم از زوج های متاهل گرفته تا زنان مجرد ، زوج های همجنسگرا به هر کس دیگری با میل به کودک و توانایی تأمین مالی این تعهد جذب می کند. Surrogacy نگرانی های اخلاقی شدیدی را ایجاد می کند ، و قدرتمندانه عزت و ادب بشری را تضعیف می کند ، به ویژه هنگامی که زنان و کودکان درگیر این روند باشند.

  • ۰
  • ۰

رحم اجاره ای چگونه انجام می شود؟

رحم اجاره ای به کسانی که قادر به فرزندآوری نیستند ، کمک می کند تا والدین شوند. این فرایندی است که نیاز به تخصص پزشکی و حقوقی دارد و همچنین یک روند پشتیبانی قوی در طول سفر.

از طریق IVF ، جنین در یک آزمایشگاه در یک کلینیک باروری ایجاد می شود. بعضی اوقات والدین مورد نظر از مواد ژنتیکی خود استفاده می کنند. بعضی اوقات ، اهدا کننده تخم مرغ لازم است. در کلینیک باروری ، 1-2 جنین در یک حامل حاملگی قرار می گیرد ، که نوزاد را به مدت طولانی حمل می کند.

حامل های حاملگی هیچ ارتباط ژنتیکی با کودکانی که تحویل می دهند ندارند.